13 mars 2009

Ombytlig som en sur och gammal gubbe

 

Ja jag pratar om vädret denna gång. Fast nog finns det personer i min omgivning som skulle passa in på den beskrivningen. Även av det motsatta könet

 

blomma

Ett jätte grattis och massor med kramar
till Patricia som fick ett jobb i går.
Nu ser jag fram emot att dra mej tillbaka
och låta mina barn försörja mej.
Det är väl så man gör, jag tog den första
biten och nu är det deras tur *Ha ha *

I går morse var det som sagt var vår. Fick några fina bilder på hundarna där de satt i solen.
Fram emot e.m  började det att snöa och fortsatte hela kvällen.
Så i morse var marken vit :(

006 

Gjorde illa min stortå på träningen i går kväll.
Råkade fastna med den i mattan och den
vreds i en konstig vinkel. Blödde som attan
men inget var brutet så det var bara att fortsätta
träna i sann Axlings anda !!
004

  Mina bus och dammloppor

Är det inte en kopia av Kate Winslet från filmen Titanic
när hon står i fören på fartyget med vinden i håret.
011

Vad är det som luktar så gott. Kan det vara våren ?

015
017
018


Nellie trissar sin bror (som vanligt)

009 

021 010

022

Nu får det vara nog !!!!! Ge dej i väg ditt otäcka stycke……

013

 

 

Nu jobbar jag hela helgen så jag vet inte om jag orkar/hinner
uppdatera.
Passar på att önska alla en skön helg. Och tänk på att:

Ett gott samvete är den bästa huvudkudden

001

3 kommentarer:

  1. Aj aj aj, man skämtar inte bort den tåvridningen. Undrar om YKK har lagt en förbannelse över dojons matta.. Dogge ser väldigt feminim ut när han står med vinden i håret och flexar.. (inte för att det syns men jag kan tänka mig :)

    SvaraRadera
  2. Ååååå... sköna vårsols dagar...fräknar på näsan... Tån får mig osökt att tänka på Lotta på Bråkmakargatan... Blod! Det är blod på min födelsedag... Så går det när Tanter ska slåss på mattor - eller mot andra mattor...

    SvaraRadera
  3. Hmmm,kryptiska meningar om samvete och ombytliga människor.Där emellan väldigt fina bilder på doggsen.Ja det är Sandbrooks blogg i ett nötskal.Precis som vi vill ha det!Anser att du har full rätt till ersättning av dina tvåbenta barn.Minst i 20år.
    Jobba på!

    SvaraRadera